Goedendag, wij zijn twee volwassenen met een dochter van 15 maanden. Het is onze tweede huwelijksverjaardag. Zou u misschien wat decoratie kunnen toevoegen? Heel klein, gewoon zodat ze het opmerkt. Of iets dergelijks om de tafel mooi te dekken? Heel erg bedankt en tot ziens!